www.tilFT.dk fra www.41f8.com

af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold.

Marts 10 2013 Kl 8:16
Jeg ville egentligt gerne have talt om min aften og om dagen i går, men der går teknisk kuk i skriveriet.

Jeg tændte også for Computeren af en anden årsag:

Den Katolske Kirke. 2cc

Jeg ville helst skrive dette på engelsk, men hvis ikke jeg tænker engelsk, så får de engelske læsere lov at vente.

Bibelkoderne mm har inspireret mig, men også en samtale med Herren forleden, her er resultatet:

Der kommer ingen uro i den Katolske Kirke, selvom det var tid til en splittelse, det bliver ikke Den Katolske Kirke som deles i to.

Præsternes fødder bliver vasket, og deres synder tilgivet.

For: Man skal ikke gå ind i Herrens tjeneste, med en sikker forvisning om at miste liv og frelse.

Der er et skriftsted i bibelen, hvor præstens klæder bliver vasket.

Der er også en i det Gamle Testamente, som siger: Så gid jeg ikke var født, hvis det alt sammen alligevel ender galt.

At forbande eller skælde ud på præsteskabet, i offentlige medier vil være tåbeligt og spild, amn kan muligvis opnå noget, jeg ved ikke hvad. Præster er som de er, og forhåbentligt forbedrer de sig, ellers vil megen tid og stor indsats fra Gud og venner være spild, men det skal vi vide: Selv den største synder får tilgivelse af Gud: Hvis Jesus er offerlammet og præstens bønner om egen frelse således bliver bønhårt af Gud. Jesus er der altid, Ingen kan tænke eller sige Hans Navn uden han, som den 100 % opmærksomme forældre hører det. Intet lam bræger forgæves i Guds fold: Hyrden hører det og ser det: Hvert eneste en. Selv slangen kommer i Paradis: Hvordan kan børn ellers lege med dem i Paradiset?

Men Satan og de onde ånder, som tænker ondt dagen lang og vil ikke fødes på ny, de vil ikke give slip og fødes på ny, og derfor bliver de som ufødte fostre og kastes nederst i kulen.

At opgive alt, at stoppe al forsvarstale i sine tanker, og overlade sin sag i Jesus hænder, så kan blodet sværte alle sagsakterne til: Og man kan ikke læse dem. Alt man kan se er Jesus smerte på korset, som påsken så klart minder os om.

Fordi kirkens tjenere er Jesus venner kommer vi ingen vegne med vores anklager: De er langt foran os på frelservejen. og hvis man er sin broders anklager, så deler man skæbne sammen med satan, Det er ikke det værd, selvom man har ret i sine beskyldninger.

Præster har mistet det skjul som kaldes løgn, Det er et skjul vi alle har mistet. Man kan ikke gemme sig bag en mur af løgne og tavshed.

Det er de samme vilkår for os alle.

Så velsignet er den Katolske Kirke, det kommer fra Herren.

Det gælder også for andre kirker, hver især vejes præst og tjener personligt.

Færdigredigeret her 14:36 Søndag 10 marts 2013