www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold.
www.ung igen.dk . . . www.ungdommens-kilde.dk.
forberedelser til landsskatteretten.
forberedelse til ombudsmanden.

(alle datoer)
28. oktober
- 'Enhver, der kommer til Mig og hører Mine ord og handler efter dem - hvem han ligner, skal Jeg vise jer. Han ligner en mand, der ville bygge et hus og gravede i dybden og lagde grundvolden på klippegrund ’. . (Luk.6.47-48)
"Sæt aldrig dit håb til dine egne handlinger, heller ikke til dine tros- og lydighedshandlinger, men til MIG og Min gerning i dig! Hør efter Mine ord, fordi du regner med Mig.
"Selv - villet lydighed" fører til nederlag. Salige er I, når I ikke har andre at regne med end Mig!"

Oktober 25 2013 Kl. 6:09 Selv lidt, som en begyndelse. Selv et barn. Kan bygge på den grundvold, Jesus omtaler. Da Israelitterne forlod Ægypten, holdt de nadver inden. Alle deres ældste børn, (ja alle deres børn) levede efter at Guds engel gik igennem Ægypten, for den nadver var for Gud et offer af Guds ældste søn.
Hebræerne viste lydighed, de smurte lammenes blod på deres dørstolper, som et tegn på at bekræfte Guds ord: Hertil og ikke længere. Dødens engel gik forbi alle de troendes døre. Det hele var arangeret i forvejen, både Gud, engle og Israelitterne var forberedte.
Dette var begyndelsen, ja slutningen på 400 års fangenskab. Abraham fik den velsignelse: At fordi han ville være Guds ven og trofaste ven, så skulle Abraham få lov at blive vores forfader. Og vi skulle blive talløse som stjernerne og og sandet.

I dag lever Abraham, ved sin side er Sara, stadig som en lykkelig familie, stadig med Gud, og alt det kan man høre om på hjemmesiden her, når jeg får taget mig sammen.

Jeg mangler tid, lyst og penge.
Kl. 10:24 og det er det jeg vil bruge nu. På det projekt.


26. oktober
"Stå ikke i vejen for Min glæde, den er nådens følgesvend. Stå ikke jer selv i vejen ved at tage blikket fra Mig - og se på nederlag eller sejr hos jer selv eller andre.
Jeg er uforanderlig, og Jeg fuldfører, hvad Jeg har begyndt!"
27. oktober
"Ræk Min kærlighed til andre. Det er tillid til Min kærlighed til andre, i handling og ord, og du får selv mere, når du giver.
Giv, så skal der gives jer!"
denne side sidst.