www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold.
www.ung igen.dk . . . www.ungdommens-kilde.dk.
forberedelser til landsskatteretten.
forberedelse til ombudsmanden. En anden Sag.
dummebøder til Politiet, ved prøverne til kørekort.

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."

8. november
"Det ene fornødne er at se op til mig, forvente fra mig.
Mens du udfører det for dig synlige, som jeg har bedt dig gøre, øver jeg min for dig usynlige gerning.
Jeg behøver blot din tillid."

Kl 6:22 November 8 2013 Når Gud tilskynder os til at gøre dumme måske mærkelige gerninger, f. eks. gå ud i ørkenen, 800.000 voksne mænd + kvinder og børn og husdyr, 2 millioner mennesker, mindst. Det er da dumt!
og så efterfølgende gå over Det Røde Hav på et koralrev, for at kunne stikke af fra Faraos soldater. Det er da skørt!
At blive døbt, at spise nadver til minde om! Alle ting bliver da også mere og mere mystiske.
Og det bare for at vi skal forstå Gud.
At spise Jesus Legeme og drikke hans Blod, viser os: At Hans Helligånd, KAN komme ind i os: Hvis vi tager imod Ham.
Forstår vi DEN NÆRHED, at Guds Helligånd er i vores tanker, Gud kender vores tanker.
Forstår man DET, tænker man således: Så er dagens tekst helt naturlig.
Man skal lade sig tilskynde af Gud.

Joel 3
1. Og det skal ske derefter, at jeg vil udgyde min ånd over alt kød, eders sønner og eders døtre skal profetere, eders gamle skal drømme Drømme og eders unge skue Syner;
2. også over Trælle og Trælkvinder vil jeg udgyde min Ånd i de Dage.

Så vokser man op, som et af Guds børn. Vi bliver konge og præst for evigt.
Jeg har nået mange ting i mit liv. Forleden, ja faktisk i forgårs var jeg Landsretssagfører for første gang. Jeg følte mig virkelig på hjemmebane. Det var en vidunderlig oplevelse. Resultatet er underordnet, men når det kommer på næste onsdag, så er det ikke underordnet mere; men i går: Det var bare vidunderligt det hele.
Ja, det var en god oplevelse. Jeg skrev lidt om det i morges her nedenfor:


Jeg var min egen Landsretssagfører for leden.
Jeg er blevet taget imod og er behandlet ufatteligt godt af Vestre Landsret.
Tid var i denne sag, som i alle andre sager, noget man skal slås for at få. Jeg fik ikke tid til at gennemgå sagens akter, som, selvom man som oplyst af dommeren, havde læst dem. Så dog kunne stille spørgsmål, som jeg allerede havde besvaret i sagens akter.
Så jeg tror ikke at de 3 dommere er supermennesker, der hver læser 300 sider, flere gange hver dag og husker deres indhold.
Men efter det gamle system, er denne form for sagsakter nødvendige.
Men som Hoved Dommeren sagde: Så er det ikke så interessandt for denne sag at høre om hændelser, der skete for 30 år siden.
Og alligevel, så havde begge advokater bygget deres sag op på hændelser og udtalelser, der gik helt tilbage til vores barndom.
Nu er det min sag, og ikke deres sag.
Jeg fik således ikke bevilget en advokat, til at følge med mig i Landsretten. Og fik selv indkaldelse og sagens akter om mandagen, som retten var sat til om onsdagen, samme uge.
Da jeg kender sagen, så er 2 dage rigeligt. Og havde jeg haft længere tid, så havde jeg skrevet det jeg sagde under hovedforhandlingen.
Havde jeg haft mere tid, end den time jeg fik, (Jeg talte stort set hele tiden,) så havde dommerne og advokaten vidst at forældreloven er opfyldt til fulde og giver mig ubetinget ret og medhold i at jeg skal tildeles forældremyndigheden.
Jeg ville gerne ha bragt følgende fra Advodans hjemmeside, og så: At det allerede var sendt og fremlagt i sagens akter.

Her ganske kort:

Udgangspunktet i forældreansvarsloven er nu fælles forældremyndighed.
Retten kan kun ophæve den fælles forældremyndighed, eller undlade at dømme til fælles forældremyndighed, hvis tungtvejende grunde taler for det.

Det kan fx være:
1. svære og uovervindelige samarbejdsproblemer mellem forældrene af varig karakter
2. den ene af forældrene har været voldelig eller krænket barnet seksuelt
3. man er uegnet som forælder

 

4 røde måner, og en solformørkelse, forberedelse til BibelKoder.
Gå på nettet og google 4 red moons, så forstår du vigtigheden af dette naturfænomen: i 2014 og 2015
Disse naturfænomener sker de 2 kommende påsker om foråret og de 2 kommende jubelfester om efteråret og solformørkelsen sker nytårs dag der imellem.
Alt sammen statistisk umuligt, med mindre Gud har lavet kalender og skubbet jord, solen og månen i korrekt bevægelse i forhold til hinanden.
Der kommer 1 rød måne om 100 år, og kun en.
Sidst var i forbindelse med 6-dages krigen, hvor Jerusalem blev Jødisk.
Gangen før var i 48-49 hvor Staten Israel blev dannet. Og gangen før var for 500 år siden, da Colombus opdagede Amerika, et velsignet land for Jøderne og for de 10 tabte stammer, som flygtede fra Europas fattigdom og forfølgelse. Jøder og dåbskristne blev forfulgt overalt. Hvis man ville døbes som voksen, ligesom Jesus, så blev man udelukket af familie og samfund ligesom Jehovas Vidner har tradition for at gøre ved deres frafaldne trosfæller.
Ligesom for Jean d'Arch, så var det strenge tider, for alle Kristne. Jean d'Arch selv overlevede, og blev erstattet med en vellignende nonne, der brændte på bålet.

Joel 3:3. Og jeg lader ske Tegn på himmelen og på jorden, Blod, Ild og Røgstøtter.
4. Solen skal vendes til Mørke og Månen til Blod, før Herrens store og frygtelige dag kommer.
5. Men enhver, som påkalder Herrens navn, skal frelses; thi på Zions Bjerg og i Jerusalem skal der være Frelse, som Herren har sagt; og til de undslupne skal hver den høre, som Herren kalder.

Apostlenes gerninger 2:16. men dette er, hvad der et sagt ved Profeten Joel:
17. "Og det skal ske i de sidste dage, siger Gud, da vil jeg udgyde af min Ånd over alt Kød; og eders sønner og eders døtre skulle profetere, og de unge iblandt jer skulle se Syner, og de gamle iblandt jer skulle have Drømme.
18. Ja, endog over mine Trælle og over mine Trælkvinder vil jeg i de Dage udgyde af min Ånd, og de skulle profetere.
19. Og jeg vil lade ske undere på himmelen oventil og Tegn på jorden nedentil, Blod og Ild og rygende Damp.
20. Solen skal forvandles til Mørke og Månen til Blod, førend Herrens store og herlige dag kommer.
21. Og det skal ske, enhver, som påkalder Herrens navn, skal frelses."
22. I israelitiske Mænd! hører disse ord: Jesus af Nazareth, en Mand, som fra Gud var godtgjort for jer ved kraftige Gerninger og undere og Tegn, hvilke Gud gjorde ved ham midt iblandt eder, som I jo selv vide,
23. ham, som efter Guds bestemte Rådslutning og Forudviden var bleven forrådt, ham have I ved lovløses hånd korsfæstet og ihjelslået.
24. Men Gud oprejste ham, idet han gjorde ende på dødens Veer, eftersom det ikke var muligt, at han kunne fastholdes af den.

Det følgende, er egentligt også det jeg skrev øverst:
25. Thi David siger med Henblik på ham: "Jeg havde altid Herren for mine øjne; thi han er ved min højre hånd, for at jeg ikke skal rokkes,
26. Derfor glædede mit Hjerte sig, og min Tunge jublede, ja, også mit Kød skal bo i håb;
27. thi du skal ikke lade min Sjæl tilbage i døds riget, ikke heller tilstede din hellige at se Forrådnelse,
28. Du har kundgjort mig Livets Veje; du skal fylde mig med Glæde for dit Åsyn."
29. I Mænd brødre! Jeg kan sige med Frimodighed til jer om Patriarken David, at han er både død og begraven, og hans grav er hos os indtil denne dag.
30. Da han nu var en Profet og vidste, at Gud med ed havde tilsvoret ham, at af hans Lænds Frugt skulle en sidde på hans trone,
31. talte han, forudseende, om Kristi Opstandelse, at hverken blev han ladt tilbage i døds riget, ej heller så hans Kød Forrådnelse.
32. Denne Jesus oprejste Gud, hvorom vi alle er vidner.
33. Efter at han nu ved Guds højre hånd er ophøjet og af Faderen har fået den Helligånds Forjættelse, har han udgydt denne, hvilket I både se og høre.

denne side i går.