www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
30. juli
"Når du anklages, når du fristes, når du trues - åndeligt eller timeligt - så bliv i mig og regn med mig frem for alt og alle; det er vækst og modningstider!
Min tro er den sejr, som har overvundet verden og dens fyrste, og jeg giver jer MIN TRO! I kan ikke tage den af jer selv. Jeg giver den til den, som vil bruge den - til den, som ikke har andet at ty til. Ikke til beskuen, men til brug!"

31. juli
"Jeg er den gode Hyrde; jeg søger til jeg finder! Din søgen er i virkeligheden MIN søgen efter dig!"

1
August 2. 2014 Kl 10:22 Jeg havde en lang drøm, alle jeg var sammen med havde relationer til Gud, jeg kendte navne på et par stykker, og jeg prøvede at få øjenkontakt med en, der havde betydet meget tidligere i drømmen. Jeg sad et sted, hvor man skulle være tæt på for at se mig, hvis en gik imellem os, så kunne jeg ikke ses. Men hvis man ville, så kunne vi se hinanden på alle afstande, Det var et større område.
Der var nogle få, som ville have mig til at dø, eller til at forlade området. Jeg har faktisk været ved at dø af min sygdom (som jeg har haft hele livet) mere end 5 egen læge har set på det, siden min ungdom, uden at være i stand til at stille dianose. Med henvisninger til speciallæger, er der mindst 10 læger, og det er først nu, at min nye egen og 2 special læger kan stille en dianose, som lyder på kræft. Det har jeg aldrig hørt før.
Så dem, der ville af med mig, havde næsten fået deres ønske opfyldt, jeg har været så træt, og centrale dele af mine livsfunktioner var ophørt med at fungere. Jeg blev tilbudt operation eller andet, det ville fjerne kraften.
Men jeg tror ikke at den har sit udspring der, hvor man vil operere, og nu har egen medicinering bragt mig næsten hele vejen tilbage, til normalt fungerende. (Uden dræbende træthed).
Jeg har dertil levet en ifølge Bibelen syndigt liv, hvor jeg havde været forelsket og kom sammen med en gift kvinde. En anden mands hustru. Et brev til Statsamtet, og hun er ved at få gennemført sin skilsmisse, de har været separeret i mange år. Så vilkår ved skilsmissen følger seperationsvilkårnene.
Hun ønskede på et tidspunkt at dø sammen med mig, for hendes liv havde været rigtig træls før hun mødte mig, det sagde jeg ta til, samtidigt med, at jeg havde bedt til Gud, og gjort det Han bad mig om at gøre, for at løse henden problemer, - Det lykkedes, hurtigere end jeg havde forestillet mig.
Selvmordet, blev afløst med at min sygdom, ret bogstaveligt var ved at tage livet af mig. Og hun ville ikke se mig træt, og bad mig gå til lægen, så tak til hende for det.
Vi kommer ikke sammen mere, hun lever i sin verden, og er gode venner med mange grupper, som hun er sammen med hele tiden. Et hold venner ville ikke kun fylde hendes liv.
Jeg har været en del alene de sidste måneder, været i Tyskland, på knallert osv, nydt sommeren, og har fået lyst og tid til at være hjemme og rydde op og finde fejl og lave ændringer på huset.
Drømmen sluttede med at: Jeg jo havde købt Profetbjerget, jeg ejede det område, hvor mine venner / uvenner ville have mig fordrevet fra.
Da jeg vågnede, tænkte jeg så meget over det, at det næsten blev et Word of wisdom. Jeg havde købt og betalt for hele bjerget.
sidst.
August 2. 2014 Kl. 11:14 Er der en pris?
Ja, man skal ønske at være sammen med Gud og Jesus, det viser man, når man i dåbens vande længtes efter at være sammen med dem.
Efterfølgende, så viser man det ved at lytte til Gud, og det gør alle, for Gud høres af alle. Men man skal suge Hans råd til sig og følge dem.
Tag det og brug det.
Når agurken ligger i sin lage, tager den smagen fra lagen til sig.
Da Israel vandrede med Moses, blev menigheden døbt til Moses.
Når vi følger vores gode samvittighed, skaber vi et samfund med det gode.
Abraham, viste lydighed til disse inspirationer han fik fra Gud, også selvom Gud inspirerede ham til at gøre noget tosset.

Evangelierne er fyldt med ord og gerning for at vejlede os.

Vi skal ikke alle sammen stile efter at være den ene som siger Gud tak, men de taknemmelige skal mættes. For dem sætter Gud et nyt måltid frem, hver dag.
Men selv de utaknemmelige, får også deres føde hver dag, ligesom under ørkenvandringen, som varede 40 år.
Jeg var heldig, at jeg ville finde Gud, da jeg var ung 19 årig, det ver over 40 år siden, og mit liv har været en lang ørkenvandring, med daglig føde og opmundringer fra Gud.

Men dåben kommer efter vilje: Vil du det her?
Vil du tilbage til Gud i Paradiset, så lad dig døbe, til Gud.
Mange lader sig døbe til en kirke, eller ind i en kirke, og det betyder at Gud sætter engle, store og stærke engle på vagt over hver en kirke, og nok engle.
Miraklerne er Guds godtepose.
Der er store varehuse i Himlen, fyldt med helbredelse og gaver til Guds børn.
At blive døbt, for at komme frem og ud til Gud, er som at blive født på ny, vi bliver Guds børn.
Satan og de onde ånder ville ikke ydmyge sig til at være et ufødt barn i moders liv. Derfor har de og får de ikke et legeme.
Man skal give slip og tage imod Gud og Jesus.
Det opdager man alt sammen hen ad vejen.

Jeg ville lære alt om Gud og Jesus, da jeg begyndte.