www.tilFT.dk fra: www.beholy.be

Ung igen . dk
af Mil Jan Wind Tlf 42 10 1730
Min opfattelse af virkeligheden med forbehold

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
17. september (Kl. 5:06)
"Husk, at i MIT NAVN kan du bede om hvad som helst, du vil, og du skal få det; men lad ikke målet for dine ønsker være at få. men at være: være et med Mig!"
September 17 2014 Kl. 2:14 En begivenhedsrig dag i går.
En advokat blev skudt i Københavns Byret, Hvis det er den, Hestemøllestræde, jeg tænker på, som ligger tæt på guld æblespringvandet, ved Strøget, så blev pladsen foran vist brugt til hængning i gamle dage.
En morfar, 68 år skød advokaten 36 død og sårrede barnets far med 4 riffelskud i foden, armen, benet og i siden fra en oversavet riffel.
.22 vil jeg tro, for en større kaliber, ville formentlig dræbe. På den anden side, så er magasin noget usædvanligt i en .22 salonriffel.
Jeg kender kun en, som har det, og det var en jeg købte i Aalborg som 17 årig. Dengang fik jeg min tilladelse som 17 årig, den havde 10 og 15 skud i hvert sit magasin, og man skulle bruge specielle .22 patroner, for at få den til at lade sig selv, med mindre jeg skød lige op i luften.
Jeg købte en stor kasse med patroner, de billige og tog ladegreb hver gang. Den lignede en maskinpistol, og i milli, blev jeg udtaget som skytte, fordi jeg var ferm til at skyde, ligesom mange andre.
Men at ramme en drone med maskingevær, kunne vi ikke.

Mange overlever skud fra en .22 salonriffel. At advokaten døde, forstår jeg ikke, så mon ikke jeg tager fejl af min antagelse af at det var en .22 han skød med. Det burde være en større kaliber, og faderen på 31 havde formentlig sprunget for livet, hvilket sårene kunne indikere.

Men de følelser loven sætter i gang, er intet at regne for i forhold til de følelser børns forældre og bedsteforældre gennemgår.
Jeg har selv hørt på smerterne hos en farmor, som har fået tvangsfjernet sit barnebarn.
Drengen havde fuld tillid til farmor, de var bedste venner, og det stak dybt hos dem begge. Hver gang drengen gik i stå, pga tvangsfjernelsen, så bad man farmor om hjælp, hun blev lovet samkvem af en fra kommunen, men de andre nægtede hende al samkvem, (med undtagelse af de gange, hvor hun skulle fortælle drengen: At han skulle være glad.
Hun haddede at lyve for ham, for hun var ked af det - altid.

Der er overhovedet ingen pædagoger, der ved: Hvordan man skal håntere en større familie. Og mormor kan også gøre ondt værre. Det kender jeg på mig selv.

Min egen sagsbehandler, til min dreng på 4 år, er enten verdens bedste skuespiller, eller også mangler hun initiativ.
Jeg ser absolut ingen initiativ fra hendes side.
Efter en forældre kompetance undersøgelse, som faldt positiv ud, ifølge Psykologens egne ord og egen fortolkning af resultaterne.
Dem, der har lavet testen siger selv: Enten lyver jeg eller også ligger jeg så højt på forældre egnethed, som testen har sat som mål.
Og det er jo klart, med Gud som far, så tæt på, har jeg igennem 40 år lært alt, hvad jeg kan i min faderrolle.

I går opdagede jeg at den værste man kan lyve for er sig selv.
Jeg fik et refferat fra min datter, om hvad hun troede om mig, og jeg måtte afvise hendes ord, som forkerte, virkeligheden er en anden.
Men hun tror kun på sine egne løgne, hvor hun giver mig skylden for fejl jeg ikke har begået.
I sådanne situationer, er det kun en lettelse at hun flytter hjemmefra.
Afstanden, bliver reel, og passende.

I Himmelen er der en By, med perleporte, udskårne, og med et paradis udenfor, og endnu mere indenfor. Hvor selv blomsterne bevæger sig til musikken, når Helligånden blæser, alle regnbuens farver, giver et farvespil uden lige, når de reflekteres fra muren med de 12 forskellige stene, som den er bygget op på, øverst med guld. Der er kryolit, diamant mm, som i øvrigt er lige så klare som bjergkrystel, i ægte Grønlandsk ren kryolit, kan man forundres over svovlkis, der ligner krystaller af Guld, (= narreguld), min morfar fik en fra det firma, som importerede den Grønlandste Kryolit til København. Den var velegnet til fremstilling af aluminium.

Men i Zion, (= Det Himmelske Jerusalem) er fårene til højre for Gud, og midt igennem paradiset ligger livets flod, og til venstre for floden er området for bukkene. I deres område er den 7 armede lysestage, Pagtens Ark, også nedgangen til Helvedet og meget meget mere.
Til højre for Gud er fårene, hver familie i sit hus, en drøm af et hus. Til højre for Gud ligger spisesalen, på størrelse med Europa, vil jeg antage, for den bygning, som på tilsvarende måde ligger til venstre for Guds trone, kontorblokken så at sige er alene 2.250 kilometer på hver led. Det er den bygning, det hus, som er målt op og set som beskrevet i Johannes Åbenbaring, (som efter min overbevisning ikke er skrevet af Apostlen Johannes.)
Åbenbaringen indeholder sandheder, men alt er rodet sammen, så det ingen mening giver. Tvært imod så forvirrer det, dem, som ikke kender sandheden. Og dem, der kender sandheden tænker: Det står der jo noget om i Johannes Åbenbaring.
Jeg vil ikke fortsætte den fortælling her og nu.

Da politiet stillede op til pressemøde kl 4 i går, var jeg tilfældigvis foran et fjernsyn, og kunne on time, se mødet da det blev holdt.
Det var den bedste pressemeddelelse jeg i mit liv har set.
På spørgsmålet: Hvor boede familierne?
Svarede han: Det vil jeg ikke afsløre, for jeg vil ikke hjælpe journalisterne til at opsøge familierne.
Andre spørgsmål blev besvaret med: De laver raport om det nu, og jeg vil ikke gisne om hvad de kommer frem til. Det jeg tænker, kan være forkert.
Og de ting, han vidste, blev fyldigt og presist forklaret, indtil alle spørgsmål blev besvaret.
Skulle jeg bare tale, så ville jeg fortælle om anmældelsen, opkaldet, genkendelsen, og tilfangetagelsen af morfar, han fik en hvid dragt på, for at sikre spor, blodstænk, krudtslam mm Men mon ikke også at man med den dragt, bliver fri for at sprede beviser overalt, f. eks i bilen.
Godt arbejde af politiet, godt præsenteret af Journalisterne, som iøvrigt gjorde noget smart bagefter.

2 kommentatorer gennemgik sagen, som de lige havde hørt, hvor de fortalte hinanden: Hvad de havde hørt, og hvordan de opfattede det de havde hørt, og tilføjede små detaljer som de eventuelt havde hørt fra anden side. DET VAR GENIALT.
Det var en Fantastisk måde at præsentere sagen for os andre.
Kl. 3:30 men der skal mere til at gøre dagen fantastisk end disse ting.
Jeg fik måske en åbenbaring i går om Abel.
Som jeg tror har fået det nye navn: Melkisedek
Jeg har skrevet om det på Engelsk.
På Dansk ville jeg nok fortælle det på denne måde.

Det handler om Guds kærlighed, som Han lader mennesker føle.
Da Gud havde skabt Adam, kunne Gud se at heste, dyr og blomster ikke var nok for Adam, og DEN FØLELSE kendte Gud alt for godt.
Så Gud tog Eva ud af Adam, og hun blev Adams store kærlighed.
Ligesom Mennesket blev Guds Store kærlighed.

Johannes 3:15. for at hver den, som tror, skal have et evigt Liv i ham.
16. Thi således elskede Gud Verden, at han gav sin søn den enbårne, for at hver den, som tror på ham, ikke skal fortabes, men have et evigt Liv.
17. Thi Gud sendte ikke sin søn til Verden, for at han skal dømme Verden, men for at Verden skal frelses ved ham.
18. Den, som tror på ham, dømmes ikke; men den, som ikke tror, er allerede dømt, fordi han ikke har troet på Guds enbårne søns Navn.
19. Og dette er Dommen, at lyset er kommet til Verden, og menneskene elskede Mørket mere end lyset; thi deres Gerninger vare onde.
20. Thi hver den, som øver ondt, hader lyset og kommer ikke til Lyset, for at hans Gerninger ikke skulle revses.
21. Men den, som gør Sandheden, kommer til lyset, for at hans Gerninger må blive åbenbare; thi de er gjorte i Gud."

Det Johannes her beskriver, er langt mere end Guds kærlighed.
Og mit emne er et andet, end teksten taler om.
For Adam var elsket af Gud.
Adam syndede og kom i Helvedet, hvor han og Eva var i 3000 år. (= 3 dage for Gud) (de første 930 år levede han som menneske.) Deres ophold i Helvedet var tåleligt, de blev generet af onde ånder, der løb rundt på ben uden fod, som knogler at se på, den samme type ånder forførte Judas, da denne forlod nadversalen hvor Jesus holdt sin sidste nadver. Disse onde ånder drev Judas og senere bebrejdede de hans ugerning. Deres eneste glæde er at forføre andre i ulykke. Og efterfølgende bebrejde det skete. Som så ender med selvmord. Hvor de selv samme ånder kan plage deres offer endnu mere.

Vores bøn og Jesus offer, kan få Gud til at ændre deres grusomme skæbne.
Men disse ånder giver ikke de værdste kvaler i Helvedet.
De er ikke engang nævnt eller beskrevet i Cathryn Baxsters bog, om hendes oplevelser, sammen med Jesus i Helvedet.
Men ud af Jonas Hvalens bug, ud af krokedillens gab, ud af den bundløse brønd, kommer mennesket som opstandne, lige siden Jesus vandt Guds sejr, med 3 nagler, som på Bibelsprog skrives med 3 bogstaver www som igen er det sjette bogstav, og derfor betyder 6, i mangel på tal i Bibelsk Hebræisk. Det hele passer sammen i en harmoni. Bogstavet f ligner en nagle, og på Tysk udtales v som fau, Gammeltysk minder meget om ursproget, der er mange ord der er samfaldende, men det kommer vi tilbage til, når bogen, som blev skrevet af profeterne under fangenskabet i Babel, bliver afsløret. Jeg tror sproget er Urdu, der også kendes i Indien, hvorfra de 3 vise mænd kom. Der er mange grunde til at vi i vesten forstår hinanden, en af dem er vores forfædres nære slægtskab.

Abel blev det første offer, Adams søn, myrdet af Kain, ligesom Jesus blev myrdet af Jøderne. Selv Jesus Apostle var Jøder og Levitter. Nært beslægtede til Guds Børn.
Og som forsøgt beskrevet før, så fik Gud ikke sin vilje med Adam, men stadig, så er Guds Kærlighed så stor, at Han vil gøre alt, som er muligt, for at bevare os for evigt. Også Kain, som så hverken kommer til at bo på Guds bjerg, midt i Zion, eller til højre for Livets Flod, men mon ikke han kommer på besøg imellem de frelste bukke, på Guds venstre side.
For Gud både kan og vil frelse alle mennesker.
Men de 2 grupper mennesker, som ikke vil frelses, de bliver kastet ud i evigheden, som en discos, i hver deres ildsø. De kommer ikke i Paradiset, de glemmes, undtagen af Gud.
Og er der en, som ikke giver Gud skylden for sine egne dumheder, så hører Gud det med det samme, og forsøger en gang mere, om det så er 3.000 år for sent. Ligesom med Adam.
Men 3000 år er lang tid, når hvert minut føles som timer, og hver time føles som en evighed.

Nu har jeg brugt 2 timer på at skrive.
Og Abels skæbne, fik jeg ikke fortalt:
Han genopstod som den første, og blev præst evindelig, han fortalte Abraham, om opstandelsen, og Abraham troede at Gud ville vise opstandelsen på sin søn Isak, ligesom det skete for Abel.
Som en fra Jehovas Vidner sagde i mandags: Ved du hvad Abraham sagde til sine tjenere før han gik op på bjærget for at ofre Isak?
Nej, svarede jeg.
Han sagde vi ses snart igen, (= vi kommer tilbage begge to)
Jeg har mit indblik om Abrahams tanker og oplevelser, i forbindelse med Ofringen af Isak, fra Anna Katharina Emmericks åbenbaringer fra 1830'rne de er ikke oversat endnu, selvom jeg har haft 40 år til det. Men Engelsk og Tysk udgave er på min hjemmeside. Der mangler dog stadig nogle sider, og kapitler / bøger, før samlingen er komplet. Men adskillige bind / bøger er der allerede. (dvs en 10 - 20 bind / volumer) de findes også på Fransk, på film osv
Anna's grav i Dülmen er sammenlignelig med Napoleons grav i Paris.
Hun blev gjort til Helgen for ikke så mange år siden. Dvs Den Katolske Kirke annerkender hende som en Guds velsignelse, (uden dog at gøre brug af hendes åbenbaringer).

Jeg fik ikke sagt det jeg ville sige, så tydeligt, som jeg tænker det.
For kærligheden, næstekærligheden. Er uendelig stor, og ødelægger meget, men den gør os mennesker til Guddommelige væsener, ligesom Gud er. Elsk Gud og elsk din næste som dig selv. Er Jesus afsluttende ord på det, jeg i mine øjne, umuligt kunne beskrive på en tilfredsstillende måde, men nu har jeg prøvet. Følelser, mine følelser og den åndelige opfattelse, som er erkendelse, kan jeg ikke vidderegive med denne tekst, men fanger du miraklet i at Gud elsker, og forstår vores længsel, og at vores egen ægtefælle eller blot kæreste, betyder så meget for os, at vi svigter alle andre, ligesom Adam Svigtede Gud.
Og så mangler der blot en ting, så fik jeg essensen med:
På trods af disse svigt, lykkes det for Gud og Adam og for os mennesker, at overvinde alle vanskeligheder, og at komme tilbage til den verden, til det liv, vi drømmer om. Vi når vores mål. Ja mere end vi havde forestillet os det. Ja vi får mere og det er bedre end det vi havde hørt om.

For første gang i et år måske, gik jeg en ekstra tur i aftes. Klokken blev næsten 12 før jeg gik til ro.
Inde i Aalborg havde unge et bæredygtigt arangement i gang.
Hvor de i et par uger stiller kunst og blomster på gågaden.
Man skal opleve det.
Men selv dem, som ser det, går forbi, uden at opleve det.
Ligesom dem, der for 2000 år siden så Jesus. Og kun få spurgte: Hvem, hvad og hvorfor.
Og endnu færre skrev om det.

Livet er en gave, en bog, som Gud har til os. En evig fortælling.

Nu er klokken 5:03 og jeg må hellere sove lidt inden vækuret ringer.
sidst.