Mil Jan Wind Tlf +0045 42101730
Min opfattelse af virkeligheden

(alle datoer)- fra mig. Det er mig velbehageligt og dig til velsignelse."
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
19. april
- Romer 9:30-32. - De, som jagede efter en lov, nåede ikke frem. . . "
Sådan er det også i dag. Mennesker jager efter en lov, en leveregel, en vej, en anvisning for, hvad de skal gøre. Mine børn søger ofte efter en sådan i Bibelen, verdens børn søger andre steder.
Jeg ser hver længsel i menneskehjertet, og jeg rækker mine hænder frem med frelsestilbudet - uforskyldt.
Grib med troens hænder om Nådens tilbud."
April 19 2023 kl 00:40 nu er det værdste overstået.
Nu kommer der et større arbejde med at sortere og sætte link på det hele.
kl 5:51 også en lettelse for mig i dag.
Min HOVED COMPUTER brød sammen i går, og jeg måtte finde en anden, jeg fandt en i en genbrugsbutik i Støvring jeg kunne købe for 75 kroner (= 10 $) den gjorde det muligt for mig at gennemføre projektet. med at bringe en hjemmeside, der kan sammenlignes med en atombombe af sandhed.
Jeg opfattede, drømte eller så syn med, hvad jeg kan gøre, når jeg har de mange ekstra bemærkninger, som jeg har, skriftsteder mm.
jeg lægger nogle flade sten i bunden af hjemmesiden.
Teksten er kort, og så kan "man vende hver en sten" hvis det er det man vil bruge sin tid på, for at komme i "dybden" af en bedre og få en mere overbevisende opfattelse af mine, forfatterens tanker.
I går gjorde Gud det klart: At der er forskel på evigt, som er tanker, og på fysisk, som er tidsbestemt. Jeg håber at mine syndige tanker ikke bliver evige, for hvis det er sådan Gud opfatter det, så er det godt at mine tanker kun er tanker. Tanker er også som at se reklamer igennem, hvor man måske bliver fristet af de mange eller af de få gode tilbud.
Så seriøst, så skal jeg arbejde med mine tanker.
De ville kunne skræmme hver en profet, som ønskede at kende dem.
Men profeter er jo også til for at være en del af Guds tanker.
Så hvis Satan har vist præsters og profeternes tanker fra vores tid, fra "de sidste dage" fra "den sidste dag" året 2023, den dag. hvor Gud selv griber ind og siger: Nu er Nok, Nok, Nu Går Den ikke Længere.
Ja, hvis Gud viste "VORES TANKER" vores syndige ønsker om en evighed med druk og hor i Vikingernes Valhalla eller i Romernes Rom med slaver, der skal opfylde ethvert lystigt behov eller med krigens rædsler, som vi kan høre om i vores tid.
Hvis tanker er evighedens liv, så er det bestemt ikke rart at være uden en Frelser, som kan og vil fri os for vores rædselfulde tanker. Fri os fra djævelen og fra alle hans gerninger.
Og i helvedet er der kontant afregning, med det samme: Synd straffes øjeblikkeligt. Siger du Jesus nede blandt de onde ånder, så straffes det hårdt med det samme. Der taler man slet ikke om Jesus, det må man vide.
Den onde fyrste løj, da han lovede hekse og troldmænd fine stillinger i helvedet, nej de bliver straffet værre end alle andre.
Den falske præst får "sit legeme" hugget i stykker, og vil derefter skulle ud og lede efter det, stump for stump, for at samle det sammen i "et legeme" så kan han der mærke, se og opleve, hvordan hans løgne har påvirket andre.
Så når Gud hver morgen advarer en falsk profet om at stoppe sin gerning, så er det for at spare den falske profet for den byrde, det bliver for ham at hente og samle alle hans løgne fra alle afkroge af helvedet, hvor hans følgere / disciple befinder sig.
Hitler er ikke engang kommet ned i helvedet endnu, og hvis han kommer.
Han er ved at få forelagt alle hans sager: Hvor hans ofrer kommer frem en af gangen og gennemgår deres lidelser, som han har truffet beslutninger om, skulle ske i hans land. Og dem, der skrev "Mein Kamf", for ham, (i New Yourk), dem har jeg endnu ikke hørt om.
Det er dem, der manipulerer samfundet, også i dag. (deres næste generation selvfølgelig, men så forstår man måske lidt bedre deres grufulde oplæring, til at blive ledere af en verden, hvor man ikke må sige Jesus, ord som dæmonisk kunne også godt forklare deres onde handlinger / opførsel og deres onde hensigter, der helt og aldeles kan sammenlignes med Hitlers måde at tænke på).
Psalms 4:1 Hear me when I call, O God of my righteousness: thou hast enlarged me when I was in distress; have mercy upon me, and hear my prayer.
4:2 O ye sons of men, how long will ye turn my glory into shame? how long will ye love vanity, and seek after leasing? Selah.
4:3 But know that the Lord hath set apart him that is godly for himself: the Lord will hear when I call unto him.
4:4 Stand in awe, and sin not: commune with your own heart upon your bed, and be still. Selah.
4:5 Offer the sacrifices of righteousness, and put your trust in the Lord.
4:6 There be many that say, Who will shew us any good? Lord, lift thou up the light of thy countenance upon us.
4:7 Thou hast put gladness in my heart, more than in the time that their corn and their wine increased.
4:8 I will both lay me down in peace, and sleep: for thou, Lord, only makest me dwell in safety.
INDEX.